Гурткова робота та художня самодiяльнiсть
Художня самодіяльність училища – успіхи та перспективи.
Художня самодіяльність нашого училища є гарним способом самовираження та реалізації творчих здібностей. Завдяки художній самодіяльності. в учнів нашого училища насичене позаурочне життя. На гурткових заняттях учні навчалися театральній майстерності, вокалу та інструментальній музиці. Без художньої самодіяльності не обходився жоден позакласний захід училища.
Наша художня самодіяльність – це молодий та живий організм, який постійно знаходиться в творчому пошуку.
Проте старт був не з легких … Творчо здібна дитина – вже сама по собі рідкість, а вже талановита – тим більше. Дуже великою удачею вважається, коли в художню самодіяльність приходить учень, у якого є музична освіта. Завдання керівників гуртків продовжити виявлення талановитих та обдарованих учнів, розкриття їх творчих здібностей.
Репертуар училищної самодіяльності – оригінальний і стосується багатьох сторін життя навчального закладу.
Для оптимальної самореалізації підростаючої особистості, розвитку її індивідуальних можливостей і обдарувань, із метою превентивного виховання створено мережу різноманітних гуртків. В закладі працювало 7 гуртків художньо-естетичного напрямку та спортивних секції. У них гуртковою роботою охоплено 232 учні – 46,4%, що на 13,4 % більше ніж у минулому році. В училищі працювало 20 гуртків технічної творчості, у яких охоплено 109 учнів всіх навчальних груп. Викладачами училища проводяться заняття з учнями у предметних гуртках. Таких гуртків 18, і в них займаються 195 учнів. Майже усі учні училища охопленні гуртковою роботою, а багато дітей займаються у кількох гуртках одразу. Учні, які приймають участь у виховних заходах училища та успішно представляють навчальний заклад в обласній спартакіаді ПТНЗ та різноманітних обласних конкурсах.
Щодо аналізу якісних показників роботи училищних гуртків, то вони визначені результативністю участі вихованців гуртків у зональних, районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, фестивалях, змаганнях та участі у щорічному творчому звіті.