Про проведення навчання щодо кар’єрного консультування
У період 16-18 жовтня 2024 року Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» у рамках реалізації проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення професійної освіти в Україні» (далі – Проєкт) було організовано проведення двох заходів для представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти-реципієнтів Проєкту (далі
– ЗП(ПТ)О) щодо професійної орієнтації та кар’єрного консультування, а саме:
- тренінг з розвитку базових навичок коучингу та набуття практичних навичок роботи з немотивованими здобувачами у процесі профорієнтаційної та консультативної діяльності – для співробітників центрів кар’єри ЗП(ПТ)О або працівників, які займаються кар’єрним розвитком та профорієнтацією ;
- перший етап навчання з професійного саморозвитку – для здобувачок випускних курсів будівельних професій .
Наш заклад представляли Чехун Крістіна, відповідальна за профорієнтацію
та учениці групи 27 з професії «Штукатур; лицювальник-плиточник; маляр» Врублевська Анна та Токар Єва.
Тренінг для фахівців центрів розвитку кар’єри (ЦРК) закладів професійної освіти проходив у Києві!
Упродовж трьох днів 26 фахівців з центрів розвитку кар’єри, які представляли заклади освіти – партнери Проєкту, прокачували свої знання і навички. Мета тренінгу – поглибити розуміння ролі мотивації у професійному становленні учнів та надати фахівцям навички коучингу для ефективної підтримки молоді у кар’єрному консультуванні.
Програма тренінгу включала:
📌 Основи мотивації та коучингу
– Обговорення ключових компонентів мотивації та їх впливу на професійний розвиток молоді.
– Сценарії роботи з демотивованими учнями та введення в коучинг.
📌 Коучингові техніки та методика GROW 🎯
– Фахівці вивчали принципи активного слухання, задавання питань і побудову довіри.
– Практичне застосування технік для підтримки учнів у кар’єрному розвитку.
📌 Довготривала мотивація та індивідуальні плани розвитку
– Розробка індивідуальних планів розвитку, способи відстеження прогресу учнів і методи підтримки їхньої активності.