Згідно плану роботи Державного навчального закладу “Вище професійне училище №2 м.Херсона”, 3 квітня відбувся семінар-практикум для педагогів на тему “Ментальне здоров’я учасників освітнього процесу під час війни”.
Практичний психолог училища Бартошук М. М. підготувала цікавий матеріал по роботі з емоціями, wellbing (благополуччя), усвідомлення емоцій й управління ними, навички надання допомоги при панічних атаках, розуміння механізму таких станів як психологічна травма, ПТСР та депресія. Викладачу, майстру в\н потрібно вміти не тільки заповнювати свої ресурси, але й мудро їх використовувати протягом навчального року. Дезадаптації сприяє високий рівень напруженості, складність інтелектуальної праці, підвищене навантаження на зоровий апарат, психоемоційні витрати, а також м’язова напруга.
Саме тому педагогічний колектив ДНЗ “ВПУ №2 м.Херсона” зацікавлено виконув вправи на зниження емоційного дистресу, наприклад тривоги, стресу або соціальної ізоляції. Психологічні інструменти саморегуляції та самодопомоги, які педагоги опанували на семінарі, допоможуть надавати рекомендації здобувачам освіти та членам їх сімей у складні періоди психологічних труднощів. Наприкінці семінару педагоги виготовили “вузлики стійкості”, як метафору – “мій стан у моїх руках”, адже саморегуляція емоційної стабільності – це запорука міцного ментального здоров’я.